Don’t You Worry Bout’ A Thing

Pagi ini, waktu lagi siap-siap mau ke kampus, seperti biasa gw nyalain Winamp. Dan sebuah lagu yang dah cukup lama dari Incognito terdengar dari shuffle nya Winamp. Judulnya Don’t You Worry Bout’ A Thing. Pas banget pas gw lagi mikirin hari ini mesti ngapain aja, dan lagi bingung gimana ngatur jadwalnya. Emang bener banget siy kata tuh lagu, kita ga usah khawatir tentang apapun. Gw percaya semua tantangan yang harus gw lewatin di dunia ini pasti dikasih ke gw karena gw mampu ngelewatinnya. Dan banyak orang di samping gw yang siap membantu. Hahaha, so sweet banget ya…

Check this out..

Don’t You Worry Bout’ A Thing by Incognito

Everybodys got a thing
But some dont know how to handle it
Always reachin out in vain
Just taking the things not worth havin

But dont you worry bout a thing
Dont you worry bout a thing (dont you worry, baby)
cause Ill be standing on the side when you check it out

They say your style of lifes a drag
And that you must go other places
Just dont you feel too bad
When you get fooled by smiling faces

When you get off your trip
Dont you worry bout a thing
Dont you worry bout a thing

Everybody needs a change
A chance to check out the new
Youre the only one who see
The changes you take yourself through

Dont you worry bout a thing
Dont you worry bout a thing (sweet baby)
cause Ill be standin in the wings when you check it out

Dont you worry bout a thing
Dont you worry bout a thing
Dont worry, dont worry, dont worry cause Ill be right here waitin for you baby

One thought on “Don’t You Worry Bout’ A Thing

  1. Hehe.. sperti yang dah gue bilang, lagu ini buatan Stevie Wonder, cek artikelnya di sini. Tapi emang bagus sih Dan liriknya. Eh.. liriknya yang dinyayiin sama Stevie Wonder dan Incognito kayanya agak beda deh😛

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s