Euro 2008: Who Will Be The Next King?

The semifinal is about to begin.

Greece has pulled off their crown.

Who will take the honour of Europe this year?

The Panzer …

The ‘super-comeback’ team ?

Guus Hiddink squad …

or Espana ?


*All photos are taken from http://www.euro2008.uefa.com/

3 thoughts on “Euro 2008: Who Will Be The Next King?

  1. Harapan sih menginginkan Turki bisa jadi juara, tapi kalau pake analisis di atas lapangan kayaknya Spanyol – Jerman akan bertemu di final, dan lagi2 Jerman akan memperbanyak koleksi juaranya menjadi 4 kali penguasa Piala Eropa, semoga nggak kejadian deh, hehehe
    Kalau skenariomu bgmn bung Dan ????

  2. Kalo harapan saya sih masih sama kaya dulu bang

    (posting ini)

    tapi ada feeling ga enak niy ngeliat Rusia dengan Arshavin-nya.. bisa bikin kejutan baru. Mgkn kalo kejadian Rusia masuk final para pendukung Inggris akan ada sedikit bahan omongan, “Pantes Inggris dulu bisa kalah, emang Rusia jago ko..”
    Hehe..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s